انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز

  • ۰
  • ۰

 توضیحات

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT2446XIR ظرفیت 8 کیلوگرم یک انتخاب بسیار مناسب میباشد که به خانواده های کم جمعیت رو به بالا توصیه می شود.شستشوی لباس ها با این ماشین لباسشویی بوش میتواند به شما کمک کند تا در حد امکان در مصرف برق و آب صرفه جویی کنید.مصرف انرژی این دستگاه +++A میباشد که تا حد بسیار زیادی هزینه های شما را کاهش میدهد.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAT2446XIR

 

این ماشین لباسشویی به رنگ استیل میباشد که سبب میشود تا شما احساس آرامش کنید.زیبایی منحصر به فرد این ماشین لباسشویی و امکانات و قابلیت های بسیار کارآمد از ویژگی های بارز در طراحی و ساخت این ماشین لباسشویی نسبت به سایر برندهای ماشین لباسشویی است.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAT2446XIR

 

 

 

از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی که سبب میشود شستشوی لباس ها بسیار بهتر صورت بگیرد سیستم Vario Drum نام دارد.مهندسان شرکت بوش با طراحی جدید دیگ ماشین لباسشویی توانسته‌اند جریان آب مصرفی را مدیریت کرده و به شستشوی هرچه بهتر لباس ها کمک کنند.طراحی موجی شکل دیگ این ماشین لباسشویی باعث میشود تا جریان آب و مواد شوینده به راحتی جا به جا شده و لباس ها بسیار بهتر شسته شوند.دیگر نگران لکه ها نباشید.به لطف این سیستم و وجود جریان آب داغ‌،‌ سخت ترین لکه ها به راحتی از بین میروند.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAY32841IR

 

تکنولوژی 3d Aqua Spa Washes System به منظور شستشوی بهتر البسه طراحی شده است.با استفاده از این فناوری عملیات شستشو و آب پاشی در دیگ ماشین لباسشویی بوش به بهترین شکل صورت می گیرد تا لباس ها مثل روز اول تمیز و با طراوت شوند.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAY32841IR

 

روزنه هایی که با دقت و ظرافت طراحی شده و در سه طرف دیگ قرار دارند سبب میشوند تا جریان آب بسیار بهتر و آرام تر وارد دیگ شود.توزیع یکنواخت جریان آب میتواند به شستشوی بسیار بهتر لباس ها و مصرف آب کمتر کمک کند.بدنه این ماشین لباسشویی به صورت Anti Vibration میباشد که به مقدار بسیار زیادی لرزش دستگاه را کاهش داده و مزاحم آرامش شما نمیشوند.در هر ساعت از شبانه روز که تمایل دارید ماشین لباسشویی را روشن کنید.در قسمت دیواره ها عایقی نصب شده که هنگام کار کردن دستگاه از ایجاد سر و صدای زیاد جلوگیری میکند.

 

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAT2446XIR

 

تکنولوژی Drum Clean مانع از رسوب گرفتن دیگ ماشین لباسشویی می شود.با توجه به خاصیت رسوب دهی پودر های شوینده‌ ،‌ به مرور زمان دیگ ماشین لباسشویی دچار رسوب گرفتگی می شود.تکنولوژی پیشرفته Drum Clean با شستشوی دیگ با دمای آب 70 درجه مانع از رسوب گرفتن دیگ می گردد. به مرور زمان رسوب گرفتگی دیگ ماشین لباسشویی باعث تا دیگ به صورت ناپایدار در تعادل باشد و کم کم دیگ ماشین لباسشویی خراب میشود. از همین رو شستشوی مسیر حرکت دانه های شوینده باعث می شود عمر استفاده از دیگ بالاتر برود و از بروز نوسانات حرکتی در دیگ جلوگیری گردد.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAT2446XIR

 

تکنولوژی Eco Silence Drive از آخرین تکنولوژی های بوش میباشد که مربوط به موتورهای ماشین لباسشویی بوش میباشد.موتور های ماشین لباسشویی بوش از این فناوری بهره میبرند و عموماً دارای یک آهن ربای دائمی به جای برس های کربنی هستند. این فناوری جدید باعث می شود موتور بدون هیچ گونه اصطکاک مکانیکی برای مدت طولانی و بدون هیچ گونه مشکلی کار کند.این موتورها در مقایسه با سایر موتورهای ماشین لباسشویی های سایر برند ها‌،‌ با توجه به اینکه طول دوره مصرف آن ها نیز نسبت به موتورهای دیگر چندین برابر است بسیار کمتر نیازمند تعمیر و نگهداری میباشند.

 

 bosch-dishwasher-bldc-01-entekhabcenter-min

 

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.   

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی