انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز

  • ۰
  • ۰

 توضیحات

ماشین لباسشویی بوش مدل WAB202S2IR انتخاب بسیار مناسبی برای خانواده های پر جمعیت میباشد که امکانات زیادی دارد.

این محصول از سنسور آب و فناوری Active Water بهره میبرد که میزان کثیفی آب را اندازه گیری می کند و اگر درصد کثیفی آب بالا نباشد برای شستشوی بار دوم نیز از آن استفاده میکند. هم چنین دارای فناوری VarioPerfect میباشد که 60 درصد در زمان و 25 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAB202S2IR

 

شرکت بوش یکی از شناخته ترین برند های تجاری است که محصولات برقی بسیار با کیفیت. ماشین لباسشویی WAB202S2IR یکی از محصولات این شرکت می باشد که فناوری های یک ماشین لباسشویی با کیفیت را دارا می باشد. در مطلب پیش رو سعی بر آن شده است از قابلیت های این ماشین لباسشویی توضیح مختصری داده شود.

 

ماشین های لباسشویی بوش دارای اندازه ها و ظرفیت های مختلفی هستند. ماشین لباسشویی بوش مدل WAB202S2ir یکی از محصولات 6 کیلوگرمی بوش به حساب می آید. سرعت چرخش موتور این ماشین لباسشویی 1000 دور در دقیقه است.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAB202S2IR

 

این ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه شستشو ویژه جهت شستشوی انواع لباس ها است. کم صدا بودن  و کم مصرف بودن این محصول بسیار مورد توجه خانواده ها قرارگرفته است. این ماشین لباسشویی به خانواده هایی که قصد صرفه جویی در هزینه های مصرفی خود را دارند بسیار توصیه می شود.

 

از مشخصات مشترک کلیه ماشین لباسشویی های بوش می توان به سیستم تعیین دور موتور، سیستم انواع شستشوی البسه، سیستم آبکشی مقرون به صرفه، قابلیت با تأخیر در شستشو، قابلیت کنترل بالانس در تعادل، قابلیت ضد چروک ، مجهز به موتور کم صدا و برنامه عملکرد دوباره آن اشاره کرد. با وجود هزینه کم و فناوری های بسیار کاربردی می توان آن را به عنوان گزینه مناسب برای خرید انتخاب کرد.

 

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAB202S2IR

 

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این ماشین لباسشویی از جمله میزان کم صدا در حالت شستشو، موتور بی صدا، شروع با تأخیر (1 تا 24 ساعت)، سیستم ضد چروک، کنترل تعادل بالانس، تنظیم دما و سرعت و سیستم تشخیص کف بر روی لباس به خانواده های که حوصله تعمیر لوازم خانگی را ندارند توصیه می شود این محصول را خریداری کنند؛ زیرا توانایی بالای این مدل از ماشین لباسشویی در برابر قیمت مقرون به صرفه آن باعث می شود پول شما در جیبتان پس انداز شود.

 

WAB202S2IR-min

تکنولوژی Vario Soft Drum مختص به دیگ این ماشین لباسشویی می باشد. طراحی منحصر به فرد این محصول با توجه به فناوری پیشرفته Vario Soft Drum باعث می شود تا در زمان شستشو از الیاف لباس ها محافظت شود. روزنه های نامتقارن موجود در دیگ سبب می شود آب به صورت ریزش باران در دیگ جمع شود. این امر دارای دو مزیت می باشد اول اینکه لباس ها به خوبی خیس می خورند و عملیات شستشو بهتر صورت می گیرد و دوم زمانی که حجم البسه در دیگ زیاد باشد عملکرد توزیع آب به خوبی صورت می گیرد.

 

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAB202S2IR

 

تکنولوژی Active Water Plus سبب میشود تا ماشین لباسشویی بوش از قابلیت های زیر به صورت همزمان بهره ببرد.قابلیت های این فناوری عبارتند از سنسور کنترل شده ، تنظیم مداوم و خودکار بارگیری و سیستم بهینه سازی آب دیگ باهم است. با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته در مصرف آب صرفه جویی می شود زیرا ماشین لباسشویی به صورت اتوماتیک با توجه به حجم لباس موجود در دیگ، آب مورد نیاز برای شستشو را تنظیم می کند.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAB202S2IR

 

 

همچنین به لطف VarioSoft سوراخ های قطره ای شکلی در دیگ وجود دارند که باعث می شود در زمان شستشو آب به صورت مساوی در بین لباس ها پخش شود. خیس خوردن لباس ها سبب می شود در مصرف آب مدیریت قابل ملاحظه ای مشاهده شود.تکنولوژی Vario Drum به نوع دیگ ماشین های لباسشویی بوش اشاره دارد. این فناوری پیشرفته و منحصر به فرد به نوع مدل دیگ محصولات این شرکت اشاره دارد که به صورت موجی شکل طراحی شده است.

 

Bosch.cleaning Mashin 

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.   

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی