انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز

  • ۰
  • ۰

 توضیحات

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28681IR یکی از پر فروش ترین ماشین لباسشویی های سری 6 بوش میباشد که با دارا بودن امکانات و ویژگی های بسیار ، انتخابی بسیار مناسب برای خانواده های پر جمعیت میباشد.حتما پیش از این با محصولات بوش آشنایی دارید و حتی شاید همین حالا هم چندتایی از محصولات این شرکت را در خانه یا محل کار داشته باشید.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAT28681IR

 

 

بوش یکی از اولین برند هایی است که معمولا وقتی به دنبال وسیله‌ ای بادوام و با کیفیت هستیم، به ذهن‌ مان خطور می‌کند. ماشین لباس‌شویی بوش مدل WAT28681IR محصولی از برند آلمانی بوش (Bosch) است که یک دستگاه تمام‌ اتوماتیک میباشد. این محصول با دیگ استیل خوش‌ ساخت و با ظرفیت نه کیلوگرم به بازار عرضه شده است. بوش این مدل را در رنگ سفید تولید کرده و شما میتوانید به‌ راحتی آن را با هر دکوراسیونی هماهنگ کنید.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAT28681IR

 

این ماشین لباسشویی بوش ابعادی معادل 60 × 60 × 85 سانتی‌ متر دارد که ابعاد استانداردی برای یک ماشین لباسشویی محصول به حساب می‌آید. اندازه‌ی دهانه‌ی درب این ماشین لباس‌شویی 32 سانتی‌متر بوده که به سمت چپ باز می‌شود و زاویه‌ ی باز شدن آن 165 درجه است. این ماشین لباس‌ شویی با کارکرد آرام و کم‌ صدا و موتور پرقدرت یکی از لباس‌شویی‌های ارزشمند و بادوام موجود در بازار است.

این ماشین لباسشویی مبله مدل WAT28681IR دارای رتبه انرژی +++A بوده و ساخت کشور ترکیه است. ظرفیت شستشوی آن 9 کیلوگرم ، دور موتور 1400، میزان صدا در حالت شستشو 49 و میزان صدا در حالت خشک‌ کن 75 دسی‌ بل است. طراحی ضد لرزش، شستشوی سریع 15 دقیقه ای ، شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده با بدنه ی سفید رنگ از ویژگی های این ماشین لباسشویی است.

 

 ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAT28681IR

 

ویژگی جالبی برای این ماشین لباس‌ شویی وجود دارد که می‌تواند برای افراد فراموشکار مناسب باشد. گاهی پیش می‌آید که پس از قرار دادن البسه درون ماشین لباسشویی و انجام مراحل مختلف شست‌ و‌ شو متوجه می‌شوید لباسی از قلم افتاده است و فراموش کرده‌ اید آن را درون ماشین لباسشویی قرار دهید. با کمک تکنولوژی Reload می‌توانید در هر زمانی و در هر مرحله‌ ای از شستشو، کار ماشین لباس‌شویی را متوقف کرده و لباس مورد نظر را به ماشین لباسشویی اضافه کنید.این محصول با توجه به استاندارد های روز اروپا طراحی و ساخته شده است.این ویژگی سبب شده تا قطعات ماشین لباسشویی بوش کیفیت بسیار بالایی داشته باشند و برای سالیان متمادی برای شما کار کنند.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAT28681IR

 

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.   

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد.

  • ۹۷/۰۷/۰۴
  • سهیل پورجعفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی