انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز

  • ۰
  • ۰

 توضیحات

ماشین لباسشویی بوش مدل WVG30460IR دارای موتور EcoSilence Drive است که سبب میشود تا این ماشین لباسشویی بسیار کم مصرف باشد و کارایی بسیار خوبی داشته باشد.این لباسشویی بوش با طراحی زیبا ظاهری خاص و منحصر به فرد به آشپزخانه شما میبخشد .

 

این لباسشویی دارای چندین برنامه برای شستشوی لباس ها میباشد که این برنامه ها شامل شستشوی خشک با دمای بالا، شستشوی البسه پشمی ، شستشو لحاف ، شستشو ظریف ، شستشو روزانه ، شستشوی کتان ، شستشو البسه افراد آلرژیک ، شستشو سریع و پیش شستشو میباشد . ظرفیت خشک کن ماشین لباسشویی بوش 5 کیلو میباشد که دارای 2 برنامه مخصوص خشک کردن 100 % و خشک کردن ملایم است . 

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WVG30460IR

 

 

از ویژگی های بسیار مهم این ماشین لباسشویی بوش مدل WVG30460IR می توان به شستشوی ملایم لباس ها با توجه به برنامه Vario Drum، فناوری پیشرفته Anti-vibration کم صدا بودن در زمان شستشو، تکنولوژی Vario Perfect به جهت بهینه سازی مصرف انرژی، سیستم حفاظت از آب، تشخیص بار نامتعادل، تمیز کننده خودکار محفظه مواد شوینده، سیستم آب رسانی سه بعدی 3D Aqua Spa Washes System اشاره کرد.

 

antiVibration Design

 

 

با توجه به توان موتور بالا و مصرف کم انرژی آب و برق، لرزه گیر، صدای بسیار کم حین شستشو، طراحی مناسب برای تنظیم زمان شستشو، زنگ هشدار، قفل کودک و فناوری های پیشرفته دیگر توصیه می شود این ماشین لباسشویی 9 کیلویی را خریداری کنید تا با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن امروز ، یکی از بهترین ماشین لباسشویی های بازار را در منزل خود داشته باشید.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WVG30460IR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از آخرین تکنولوژی های استفاده شده در ماشین لباسشویی های بوش مدل WVG30460IR ، تکنولوژی 3d Aqua Spa Washes System نام دارد که به منظور شستشوی بهتر البسه در ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از این فناوری عملیات شستشو و آب پاشی در دیگ ماشین لباسشویی بوش بدون نقص صورت می گیرد. روزنه های که با دقت خاص در سه طرف دیگ طراحی شده است آب را به آرامی وارد آن می کند. آب به آهستگی از سه جهت به داخل دیگ به صورت یکنواخت وارد می شود. توزیع یکنواخت آب در تمام قسمت های دیگ از اهداف این فناوری جدید محسوب می شود. از همین رو در مصرف آب صرفه جویی قابل توجهی صورت می گیرد.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WVG30460IR

 

 این ماشین لباسشویی با قدرت موتور 1400 دور در دقیقه ، 53% از رطوبت لباس‌ها را باقی خواهد گذاشت. موتور این دستگاه مجهز به سیستم Eco Silence Drive است این سیستم با عملکرد بهینه در مصرف انرژی در حین عملکرد بسیار بی‌صدا خواهد بود و با عمری طولانی این موتور تا 10 سال ضمانت خدمات شرکت را دارا است.مصرف انرژی +++A این دستگاه آن را در دسته کالاهای کم مصرف قرار داده است. همچنین طراحی برنامه‌های مختلف به مصرف آب و انرژی پایین‌ تر کمک خواهد کرد.
 
 bosch-dishwasher-bldc-01-entekhabcenter-min
 
 
 
با استفاده از فناوری Active Oxygen برای همیشه از شر بوهای نامطبوع راحت شوید.
فناوری جدید Active Oxygen در ماشین لباسشویی بوش سبب میشود تا لباس ها حتی در دمای پائین کاملاً ضدعفونی شوند. پس از انتخاب برنامه شستشو مناسب ، با فعال کردن دکمه Active Oxygen بر روی ماشین لباسشویی بدون افزودن هرگونه مواد شویند ذرات ریز و فشرده اکسیژن در مخزن آزاد می گرد.این فرآیند باعث می شود 99.99% از باکتری ها و جرم های موجود در لباس ها از بین بروند. با این فناوری جدید می توان یکی از بهداشتی ترین روش های شستشو را تجربه کرد.
 
 
 
 ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WVG30460IR
 

تکنولوژی Anti-Stain با قدرت پاک کنندگی بسیار بالای خود ، سخت ترین لکه ها را از بین میبرد.

فناوری Anti-Stain در این محصول شرکت بوش دمای آب را با توجه به مقدار لکه ها موجود بر روی لباس ها تنظیم می کند. نوع حرکت دیگ و دمای مورد نیاز توسط این برنامه قبل از شروع شستشو قابل انتخاب است. لک های سخت مثل لکه چای، لکه شکلات و هر لکه دیگر که به سختی پاک میشود در ماشین لباسشویی بوش با فناوری جدید به راحتی از بین میرود.

 

 ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WVG30460IR

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.   

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی