انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز

  • ۰
  • ۰

ساید بای ساید بوش - انتخاب سنتر

ساید بای ساید بوش یکی از محصولات باکیفیت ساخت شرکت «بوش» است که در دسته‌ی یخچال و فریزرهای سایدبای‌ساید قرار می‌گیرد. با برخورداری از دو در بزرگ سرتاسری فضای جادار و بزرگی را برای خنک‌سازی و انجماد مواد غذایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های بارز و کاربردی این مدل وجود آبسردکن و یخساز بیرونی است که علاوه‌بر سهولت و سرعت‌بخشی به دسترسی به آب خنک و یخ، با جلوگیری از لزوم بازکردن در یخچال، به حفظ سرمای داخلی دستگاه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند.

از طریق پنل تنظیماتی که در مجاورت آبسردکن قرار دارد امکان تنظیم دمای یخچال و فریزر به صورت جداگانه فراهم شده است. سیستم گردش هوای چندگانه نیز از دیگر خصوصیات این یخچال است که خنک‌سازی یکنواخت و سراسری قفسه‌های یخچال را موجب می‌شود.

برای خرید ساید بای ساید بوش اطلاع از قیمت ساید بای ساید های بوش به لینک زیر مراجعه کنید:
http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D8%B4/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی