انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز

  • ۰
  • ۰

لباسشویی های بوش - انتخاب سنتر

ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2426SIR با ظرفیت ۷ کیلوگرم یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت بوش است که ضمن برخورداری از ویژگی های بسیار و قابلیت های متعدد‌،‌یکی اقتصادی ترین و کم مصرف ترین ماشین لباسشویی های بازار میباشد.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAK2426SIR

 

لوازم خانگی شرکت بوش ماندگاری بسیار بالایی دارند و در طول سال هایی که از این ماشین لباسشویی استفاده میک. نماد اعتماد این شرکت را می توان از رضایت مصرف کنندگان در افزایش رشد خرید این محصولات در سال های اخیر مشاهده کرد. یکی از کم مصرف ترین محصولات این شرکت ماشین لباسشویی مدل WAK2426SIRاست که در ادامه ویژگی های آن را بررسی میکنیم.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAK2426SIR

 

 

این دستگاه با طراحی زیبا و رده انرژی +++A میباشد که موجب کاهش مصرف چشم گیر انرژی نسبت به دیگر لباسشویی ها با برچسب پایین تر میشود . ظرفیت این ماشین لباسشویی7 کیلوگرم بوده که مناسب خانواده های متوسط تا پر جمعیت میباشد .حداکثر دور موتور این مدل از ماشین لباسشویی بوش  1200 دور در دقیقه میباشد . طراحی جدید دیواره های لباسشویی های بوش موجب جلوگیری از لرزش های دستگاه میشود.

 

 ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAK2426SIR

 

 

صدای پایین در کنار راندمان بسیار بالا و عملکرد مناسب باعث شده تا این ماشین لباسشویی یکی از بهترین محصولات بازار باشد.این محصول دارای برنامه تشخیص بار بیش از حد و خود تمیز شونده مخزن مایع شوینده است که برای یک ماشین لباسشویی از بهترین ویژگی ها به حساب می‌آید.حداکثر قدرت موتور این لباسشویی استیل رنگ ، 1200 دور در دقیقه است و با این میزان 53% از رطوبت را در لباس‌ها باقی می‌گذارد. در لباسشویی WAK2426SIR همچون دیگر مدل‌های لباسشویی این شرکت برنامه و فن‌آوری‌ های کاربردی در نظر گرفته شده تا به راحتی بتواند انواع لباس های کثیف را شسته و سخت ترین لکه ها را از بین ببرد.

 

1) Eco Perfect

 

2)Speed Perfect

 

این دو برنامه قابل ترکیب با برنامه‌های شستشوی طولانی هستند و با کاهش زمان و دمای شستشو در مصرف آب و انرژی و به دنبال آن در کاهش هزینه‌های ما تاثیرگزار خواهند بود.

 

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAK2426SIR

 

این مدل از ماشین لباسشویی بوش روی پنل خود دارای نمایشگر دیجیتال ، ولوم چرخشی و دکمه های تنظیم عملکرد میباشد . از طریق فناوری Vario perfect میتوانید به راحتی برنامه شستشو البسه را متناسب با نوع پارچه تنظیم نمایید که موجب صرفه جویی در زمان و مصرف انرژی میشود.این تنظیمات مختلف دامنه استفاده را برای ما فراگیر کرده است تا در موقعیت‌های مختلف امکان استفاده از ویژگی‌های مختلف از این دستگاه وجود داشته باشد. 

 

vario perfect

 

برخی از پارچه‌ها به علت بافت حساسی که دارند بهتر است که با دست شسته شوند اما با داشتن ماشین لباسشویی WAK2426SIR دیگر برای شستن این نوع از پارچه‌ها به شستن با دست نیازی نیست چرا که با برنامه‌های متعدد قرار داده شده بر روی این مدل می‌توان آسوده خاطر از حفاظت الیاف ، از لباس‌های مقاوم تا ظریف خود را با آن به خوبی بشویید.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAK2426SIR

برنامه‌هایی همچون برنامه شستشوی مخصوص لباس‌های تیره ، شستشوی لباس‌های پشمی و بافت و یا شستشوی لباس‌های ابریشمی و ... برنامه‌هایی هستند که شستشوی همه نوع پارچه‌ای را با این دستگاه به وجود آورده‌اند و کار شستن لباس‌ها را برای شما آسان نموده‌اند.در کنار این 13 برنامه‌ی شستشو برنامه‌های منحصر به فرد دیگری در پانل این دستگاه قابل مشاهده است که می‌توان در موقعیت‌های لازم از آنها استفاده نمود. حالت Vario Perfect که پیشتر از آن گفته شد به میزان 50% انرژی و 65% زمان را کاهش می‌دهد و می‌توان آن را به برنامه‌های بسیاری افزود. این ویژگی متشکل از دو برنامه:

 

 ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAK2426SIR

 

 

از طریق کلید های تعبیه شده بر روی ماشین لباسشویی ،‌ شما میتوانید دمای آب ، دور خشک کن ، دور موتور و غیره را تنظیم نمایید .این دستگاه از سنسور آب و فناوری ActiveWater بهره می‌برد تا ضمن کنترل خودکار میزان البسه کثیف از مقدار آب لازم استفاده کند و موجب صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی شود. طراحی دیگ و نوع شستشو به صورتی است که لباس ها به آرامی و کاملا با کنترل شسته میشوند و بنابراین هیچگونه صدمه‌ ای به الیاف البسه وارد نشده ، تار و پود آن به هم نخواهد پیچید و در نتیجه اتوکشی آنها بسیار آسان خواهد بود. 

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAK2426SIR

 

این ماشین لباسشویی بسیار کم صدا میباشد و به راحتی و بدون سر و صدا لباس های شما شستشو میدهد.میزان صدای 58 دی سی بل، ثبات و کم صدایی با فناوری Anti-Vibration باعث شده است تا در هنگام کارکردن صدای بسیار کمی داشته باشد.

 

 bosch-washingmachine-super-silence-entekhabcenter-min

 

تکنولوژی Active Water Plus میزان مصرف آب را به طور دقیق کنترل میکند تا بهترین شستشو حاصل شود. قابلیت های این فناوری سنسور کنترل شده ، تنظیم مداوم و خودکار بارگیری و سیستم بهینه سازی آب دیگ میباشد. با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته در مصرف آب صرفه جویی می شود زیرا ماشین لباسشویی به صورت اتوماتیک با توجه به حجم لباس موجود در دیگ، آب مورد نیاز برای شستشو را تنظیم می کند.همچنین به لطف VarioSoft سوراخ های قطره ای شکلی در دیگ وجود دارند که باعث می شود در زمان شستشو آب به صورت مساوی در بین لباس ها پخش شود. 

 

activ water

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.   

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد.

برای اطلاع از قیمت لباسشویی های بوش به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%B4/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی