انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر

بهترین انتخاب لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز

  • ۰
  • ۰

 توضیحات

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28640IR با ظرفیت ۸ کیلوگرم و مصرف انرژی +++A یکی از محصولات بسیار کارآمد و پر فروش شرکت بوش میباشد.مصرف آب و برق این محصول بسیار پایین میباشد و هزینه های شما را کاهش میدهد.رنگ سفید این دستگاه به شما حس ارامش و راحتی میدهد که باعث میشود تا با خیال راحت بتوانید برای سالیان زیادی از این دستگاه استفاده کنید.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAW28640IR

 

این ماشین لباسشویی بوش با توجه به استاندارد های روز اروپا طراحی و ساخته شده است تا خیال شما را از بابت کیفیت و کارایی راحت کند.ماشین لباسشویی های بوش به طول عمر بالا و کیفیت بالای قطعات معروف هستند.نگران خراب شدن قطعات دستگاه نباشید.کیفیت قطعات محصولات بوش به قدری بالا هست که به این راحتی ها خراب نمیشوند و بدون افت کارایی تا سال های سال برای شما کار کند.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAW28640IR

 

مصرف انرژی این ماشین لباسشویی بسیار پایین است و توانسته در رتبه مصرف انرژی +++A قرار گیرد.هر چقدر مصرف انرژی دستگاه پایین تر باشد باعث میشود تا هزینه های شما کاهش پیدا کند.با خرید محصولات بوش هم در مصرف انرژی صرفه جویی کنید هم تا سالیان سال خیالتان از بابت کیفیت دستگاه راحت باشد.سیستم شستشوی سریع یکی از برنامه هایی است که در این دستگاه وجود دارد. با استفاده از این برنامه میتوانید لباس هایی که خیلی کثیف نیستند را شستشو دهید.به این ترتیب لباس ها در زمان سریع تری شستشو میشوند.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAW28640IR

 

یکی دیگر از ویژگی های بسیار کاربردی این ماشین لباسشویی وجود تایمر میباشد که به شما اجازه میدهد تا زمان شروع به کار دستگاه را تنظیم کنید.دستگاه را تنظیم کنید تا در نیمه های شب یا اواسط روز شروع به کار کند تا به این ترتیب در مصرف هزینه و انرژی صرفه جویی کنید.صدای این محصول بسیار کم میباشد و در هنگام کار اصلا مزاحمتی برای آرامش شما ایجاد نمیکند.بیشترین صدایی که این دستگاه در هنگام کار تولید میکند 48 دسی بل است.جالب است بدانید که صدای داخل یک کتابخانه ساکت بین ۴۴ تا ۵۰ دسی بل است.با این حال میتوانید از این ماشین لباسشویی در کتابخانه استفاده کنید بدون اینکه مزاحمتی برای شما ایجاد کند.

 bosch-washingmachine-super-silence-entekhabcenter-min

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAW28640IR

 

با استفاده از سیستم I-DOS منحصر به فرد که بوش برای این محصول طراحی کرده است میزان مصرف مواد شوینده به طور کامل اندازه گیری میشود تا هم در مصرف انرژی صرفه جویی شود و هم لباس ها به بهترین شکل شستشو شوند.به این ترتیب سخت ترین لکه ها به راحتی از بین میروند تا لباس های شما به صورت کامل تمیز شوند.برای استفاده از سیستم I-DOS ابتدا باید مخزن مواد شوینده را به طور کامل پر کنید.پس از آن دستگاه به طور خودکار و با توجه به میزان کثیفی لباس ها و تعداد آنها‌،‌مقدار مناسبی از مواد شوینده را استفاده میکند و سپس برنامه شستشو شروع میشود.با این برنامه دستگاه تا ۲۰ بار شستشو نیازی به مواد شوینده ندارد.

 

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAW28640IR

 

دیگ این ماشین لباسشویی از نوع Wave Drum است که در هنگام شستشو با حرکات آهسته و آرام خود به راحتی همه لکه ها از بین میرود.این ویژگی باعث میشود تا هیچ آسیبی به لباس های شما وارد نشود و در عین حال لباس ها مثل روز اول پاک و تمیز شوند.بدنه این دستگاه خاصیت AntiVibration یا همان ضد لرزش را دارد که لرزش های دستگاه را از بین میبرد و به آرامی به کار خود ادامه میدهد تا در هر زمان از شبانه روز که تمایل داشتید از این ماشین لباسشویی استفاده کنید.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAW28640IR

 

سیستم Active Water در این ماشین لباسشویی  متشکل از سه سنسور کنترل، حسگربار و انتقال بهینه آب است. عملکرد این سه سنسور در لباسشویی کمک می‌کند تا با توجه به لباس‌های داخل دستگاه آب متناسب با آن‌ها به داخل درام هدایت گردد و با ویژگی Active Water نیز از استفاده بی‌رویه آب جلوگیری می‌شود.

 

activ water

 

سیستم Aqua Stop در ماشین لباسشویی بوش مدل  WAW28640IR منازل شما را در برابر نشتی آب و خسارت‌های وارده آن ایمن می‌کند. این سیستم نشتی آب داخل دستگاه را تشخیص و بلافاصله پس از آن جریان آب ورودی را به طور خودکار قطع می‌کند.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAW28640IR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در میان صدها شرکت تولید کننده لوازم خانگی ، شرکت بوش سال‌های زیادی است که کیفیت خود را به مصرف‌ کنندگان اثبات کرده است.این لباسشویی با ظرفیت 8 کیلویی و قدرت موتور 1400 دور در دقیقه کیفیت شستشوی بی‌ نظیری دارد. وجود برنامه‌های گوناگون و فن‌آوری‌های متعدد استفاده از این دستگاه را آسان و لذت بخش کرده است.هم‌چنین وجود ویژگی‌های بسیاری به مصرف آب و انرژی بهینه آن کمک شایانی کرده است. با خرید ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28640IR ، تا سال‌ها قدرت پاکیزگی بی‌ نظیری را تجربه کنید و به وسیله آن همیشه از الیاف لباس‌ هایتان حفاظت نمایید.

 

ماشین,لباسشویی,بوش,مدل,WAW28640IR

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات بوش آشنا شوید.انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.   

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی